Wednesday, February 1, 2012

My Birthday

Happy birthday to me..happy birthday to me.. happy birthday to me.. happy birthday to me.. Semalam birthday aku.. pikir punya pikir dari hari tu Syaza duk sebut2 kek angry bird.. jadi dengan malasnya deko juga satu biji kek angry bird.. xde lh dia nk sebut2 lg.. nk tunggu birthday syaza bln 3 nanti.. Waduh.. umur dh masuk 3 series ni.. Rasanya byk lagi amalan yang lom cukup.. Kalau tetiba Allah nak cabut nyawa ni.. aduh.. takutnya..seram rasa.. Semoga amalan yang dilakukan diterima oleh Allah.. Amin..

Aku berdoa semoga azam aku tahun ni akan tercapai nanti.. semoga dipermudahkan semua jalan yang aku inginkan dan impikan selama ni.. semoga kesihatan terus diberikan untuk menjalankan tanggungjawab sebagai seorang muslimah dan seorang isteri dan ibu kepada anak-anakku.. Semoga kebahagian dan kegembiraan selalu bersama keluargaku.. Dilimpahkan rezeki yang halal. Sentiasa dimurahkan rezeki.

Ni aku share kek angry bird yang tak seberapa dari aku.. hehe..




No comments:

Post a Comment

Sila tulis comment di sini

Note: Only a member of this blog may post a comment.